SmurfGaming - z nami gra się lepiej
Parę błędów na DeathRun. - Wersja do druku

+- SmurfGaming - z nami gra się lepiej (https://smurfgaming.eu)
+-- Dział: Serwery Counter-Strike 1.6 (https://smurfgaming.eu/forum-46.html)
+--- Dział: Deathrun Classic (https://smurfgaming.eu/forum-86.html)
+---- Dział: Blędy/Problemy (https://smurfgaming.eu/forum-89.html)
+---- Wątek: Parę błędów na DeathRun. (/thread-22.html)



Parę błędów na DeathRun. - kozonowicz97 - 28-24-2024

1. Problem z kolejką, na niektórych mapach kolejka się buguje bądź nie zawsze działa. Odczułem to głównie na easy_v1, 
2. Postać nie traci HP po spadnięciu z dużej wysokości, przykładowo na mapach extreme, fajny_nick. To może skutkować tym, że osoba gdy spadnie szczebel niżej może przechodzić mapę w nieskończoność. 
3. Postać gdy przejdzie mapę i zabije aktywatora z broni, w następnej rundzie ma ta broń w posiadaniu, TT gdy jakimś cudem zabije jumpera i uzyska od niego broń, w nowej rundzie też ją ma.
4. Problem z balansem jeśli chodzi o TT, zazwyczaj to się dzieje gdy się gra w 2 osoby, ale przy większej ilości osób też to się zdarzyło, że kilka razy pod rząd było się w TT
5. Punkt trochę podobny do drugiego, ale kompletnie odbiegający, jeśli jumper zginie w trakcie rozrywki już całkowicie spadając poza platformy, to postać stopniowo traci 25hp a raz na Arcticu była sytuacja że nie straciłem żadnych HP i mogłem sobie pod mapą dalej grać, musiałem użyć komendy kill bądź jointeam 2


RE: Parę błędów na DeathRun. - mr_tnctproo - 28-24-2024

1.) kolejka juz naprawiona
2.) nie moge powtorzyc bledu wiec lekko trudno bedzie naprawic ale bede nad tym rozmyslal
3.) wiem, bug w silniku, bedzie naprawiane. narazie to to nie utrudnia rozgrywki
4.) zarowniez wiem, mam w planach przerobic to w najblizszym czasie
5.) tak samo jak pkt. 2