Parę błędów na DeathRun. - Wersja do druku +- SmurfGaming - z nami gra się lepiej (https://smurfgaming.eu) +-- Dział: Serwery Counter-Strike 1.6 (https://smurfgaming.eu/forum-46.html) +--- Dział: Deathrun Classic (https://smurfgaming.eu/forum-86.html) +---- Dział: Blędy/Problemy (https://smurfgaming.eu/forum-89.html) +---- Wątek: Parę błędów na DeathRun. (/thread-22.html) |
Parę błędów na DeathRun. - kozonowicz97 - 28-24-2024 1. Problem z kolejką, na niektórych mapach kolejka się buguje bądź nie zawsze działa. Odczułem to głównie na easy_v1, 2. Postać nie traci HP po spadnięciu z dużej wysokości, przykładowo na mapach extreme, fajny_nick. To może skutkować tym, że osoba gdy spadnie szczebel niżej może przechodzić mapę w nieskończoność. 3. Postać gdy przejdzie mapę i zabije aktywatora z broni, w następnej rundzie ma ta broń w posiadaniu, TT gdy jakimś cudem zabije jumpera i uzyska od niego broń, w nowej rundzie też ją ma. 4. Problem z balansem jeśli chodzi o TT, zazwyczaj to się dzieje gdy się gra w 2 osoby, ale przy większej ilości osób też to się zdarzyło, że kilka razy pod rząd było się w TT 5. Punkt trochę podobny do drugiego, ale kompletnie odbiegający, jeśli jumper zginie w trakcie rozrywki już całkowicie spadając poza platformy, to postać stopniowo traci 25hp a raz na Arcticu była sytuacja że nie straciłem żadnych HP i mogłem sobie pod mapą dalej grać, musiałem użyć komendy kill bądź jointeam 2 RE: Parę błędów na DeathRun. - mr_tnctproo - 28-24-2024 1.) kolejka juz naprawiona 2.) nie moge powtorzyc bledu wiec lekko trudno bedzie naprawic ale bede nad tym rozmyslal 3.) wiem, bug w silniku, bedzie naprawiane. narazie to to nie utrudnia rozgrywki 4.) zarowniez wiem, mam w planach przerobic to w najblizszym czasie 5.) tak samo jak pkt. 2 |